Vznik
Poradenská firma Modern Managing Methods vznikla v roce 1990. Od roku 1992 má formu veřejné obchodní společnosti.

Profil
M.M.M. je malá firma s jedním hlavním protagonistou. Větší pracovní týmy, pokud je to třeba, jsou sestaveny ze spolupracujících specialistů. Tak je zaručen vždy stejný klientský přístup a konzultantské know-how a současně dostatek konkrétní odbornosti, s rozumně nízkými náklady.

Zaměření
Hlavním zaměřením firmy je spolupráce s majiteli a top managementem na dlouhodobých klientských projektech, které směřují do koncepčních změn. Takové projekty často přerůstají do mnohaleté spolupráce, jejíž hlavní výhodou je velmi dobrá znalost klientské organizace a jejího podnikatelského prostředí. Konzultant potom plní roli iniciátoru a katalyzátoru změn, které směřují do neustálého zlepšování managerského a podnikatelského prostředí.

Další aktivity
Firma také zajišťuje lektorskou činnost pro vzdělávací agentury a podnikové vzdělávací procesy. Stálá aktivita v této oblasti tvoří efektivní doplněk hlavní činnosti a současně je zaručeno, že lektorská činnost a připravené kursy jsou vždy podloženy praktickými zkušenostmi. Obsah každého připraveného kursu je založen na skutečných projektech v klientských organizacích.

Výkonný manager
Ing. Tomáš Kemmler, narozen 1950, ekonom, bydlím v Praze, majitel firmy Modern Managing Methods. Absolvent VŠE v Praze (1982). Po roce 1990 jsem absolvoval mnoho specializovaných kursů a výukových programů. Do roku 1989 zaměstnán v DP - Metro na různých provozních místech. Potom jeden rok praxe v zahraniční konzultační firmě FCS Forum s.r.o. Od roku 1990 vlastní konzultační firma, ale začátek skutečného podnikání od listopadu 1991.
Zaměření na koncepční management, finanční a marketingové řízení, controlling a provádění strategických změn v podnicích. Celkem jsem realizoval asi 35 velkých projektů u podniků s nejrůznějším zaměřením. Asi 15 % času je věnováno lektorské činnosti v několika různých vzdělávacích agenturách.

Publikace
Články věnované strategickému, finančnímu a marketingovému řízení (Ekonom, Profit, Moderní řízení, Finanční analýza, Kredit, a mnoho různých skript pro lektorskou činnost).